Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Tenkte jeg skulle prøve å bli flinkere til å kjøpe lavpris produkter. Hvilke produkter er du fornøyd med??? Fra First Price Nacho chips- så god!!! Melkesjokolade, helt grei Frossen kylling filet( har ikke prøvd, ligger i fryseren nå, men pleier å kjøpe frosne i Sverige...) hvitløks baguetter Ikke så glad i Landlord produkter...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Anbefaller heller sunnere mat jeg da enn det fettlasset der=) Se bort i fra kylling da, men frossen kylling inneholder mye vann og smaker dritt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Den GULE håndsåpen fra First Price kan annbefalles ! Eg er plaget med atopisk eksem på hendene, så derfor reagerer eg på ein del såper og kremer. Tåler ikkje t.d lano håndsåpe, men den fra First Price er veldig bra : ) Den er mild og god. (den kvite liker eg ikkje)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 HI her anonym 17:29 Dette er ikke hverdagskosten min, slapp helt av! Men ja- jeg spiser nacho chips av og til og da gjør det ingen ting at den billigste er den beste! Spiser forøvrig mye frukt og grønt, syns det er bedre å legge igjen kronene der på friske og gode råvarer... Så spørsmålet er altså hvilke lavpris produkter dere er forbøyd med, både sunne og usunne =)
*1+1=2 små* Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 firstprice bleier firstprice tacolomper Coop gulost er dødsgod!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 FirstPrice kyllinglår frosne (29 kr pr kg) dusj/håndsåpe bleier sauser grov leverpostei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå