Gå til innhold

informert søsken.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har så lyst til å informere søsken på 4 og 6 år. Men er nok kanskje litt tidlig ennå....... Er i uke 11. De har nok snappet opp litt, da han største brått kom bort å spurte hva gravid var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi på 3 år fant frem nyheten helt selv da hun (jeg var 5 uker på vei eller noe) la øret inntil magen min og sa at "mamma har baby i magen". Hadde ikke tenkt å si noe til henne før magen var synlig, men så ikke noen grunn til å benekte det når hun sa det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så syns kanskje barna det er kjekkere å vite før "alle andre" så om dere har tenkt å begynne å fortelle til familie og venner etter uke 12 så ville jeg sagt det til ungene før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt vanskelig jeg da, særlig siden han på 5 ALDRI kan holde på en hemmelighet :-) Er i uke 10 nå og magen har allerede tatt form.... Kjære vene, det gikk fort denne gangen, kanskje det ikke er så mye muskler nå :-)

Jeg har jo vært på ultralyd og alt så bra ut, så jeg lurer på om vi forteller det i morra....er det bare meg som syns det blir kringkastet for tidlig da???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...