Elin=) Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er 29 uker på vei med mitt første barn, og begynner nå å bli litt nysgjerrig angående fødsel og sånn=) Jeg både gleder og gruer meg, men vet liksom ikke hva som venter meg. Da kom jeg over nrk serien jordmødre, de har alle 6 episodene på nett tv. Det var en utrolig fin serie der man følger jordmødre på jobb, og man kan se forskjellige fødsler o.l.. Man blir også litt beroligende av å se på det, for da blir ikke alt så ukjent lenger (hvis det går ann å skjønne det, he he) Det går også ann å følge et ungt par tre uker før fødselen av deres første barn, og etter, det var utrolig lærerikt. Jeg og samboeren min så episodene om de sammen, han likte å se på det han også, he he Vi følte en likhet mellom oss og paret, som gjorde at vi bare gleder oss enda me r=) Bare gå inn på nrk.no nett tv, og dokumentar \ jordmødre, anbefales=)
Nr3påG3jenter:) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Ja har sett alle, kjempemorsomt! Finns en svensk serie i 8 delar som heter Barnmorskorna og den er også kjempebra! http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=90393&a=1142358&lid=puff_1142239&lpos=lasMer
Småfolk Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Takk for tips. Så dem alle sammen. Men så hormonell som jeg er for tiden var det kanskje ikke så lurt? Sitter jo å griner for den minste ting...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg begynte å se disse da jeg var ca. 3 mnd. på vei;) Synes det var kjempenyttig å få sett hvor forskjellig fødsler kan være, og hvordan det oppleves fra person til person. Har kun sett dem alene, ikke med samboer. Tror bare han hadde blitt skremt av å ha sett det, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå