Gå til innhold

Jeg har født!!!!


3 på rappen

Anbefalte innlegg

Er så glad, så glad:)

Den lille skjønne jenta vår kom til verden 9. juli, 2 dager før termin.

Fødselen var veldig fin, og gikk mye bedre denne gangen sammenlignet med første gang. Kjente det startet så vidt med murringer rundt halv ni kvelden 8. juli. Disse vedvarte og tok seg opp utover kvelden så vi dro inn til føden rundt halv tolv. Var ingen intense smerter. Var der klokken tolv. Fikk kommet inn på eget rom, og valgte tidlig å stå i dusjen for å lindre smertene. Det hjalp helt utrolig! Gikk fra 2 cm åpning rundt kl halv ett på natta, til full åpning kvart på fire. Sto i dusjen bortimot 2,5 timer. Tror det at jeg sto oppreist,tyngdekraften, hjalp til å forkorte tiden i åpningsfasen. Jenta kom ut etter 20 min pressing. Var så utrolig deilig å få det overstått. Ble helt skjelven etterpå av kicket, lykken og gleden. Hun var så utrolig liten og søt.

Selvfølgelig kjente jeg riene godt når det sto på som verst, er jo ikke akkurat behagelig.. Men det er så fort glemt!!

Og det er så verdt det!!

Måtte ha utskrapning av morkaka under narkose etter fødselen, da den hadde satt seg helt bom fast. Men det gikk heldigvis helt fint. Nå er det hele 2,5 døgn siden fødselen og vi har det så fint som en liten familie på 4:)

Lykke til!! ...og gled dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...