Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Den siste uka har jeg vært plaga med en slags stråling kun på den høyre sida bakpå ryggen. (Ikke korsryggen.) Den kommer og går som den vil. Er somregel helt fin helt til det nærmer seg slutten på arbeidsdagen. Må ligge på sofaen når jeg kommer hjem for å bli kvitt det, ellers vrir jeg meg i ørten forskjellige stillinger når jeg sitter.. Utrolig plagsomt! Er jo over på 3.trimester i morgen så er jo klart at plagene begynner sikkert nå, men litt må jeg vel regne med:P Har sluppet unna det meste til nå, hehe.. Noen som har opplevd det samme som har noen tips til meg? Nå har jeg snart 2 uker med ferie så det hjelper sikkert. Har jo jobba sammenhengende uten å ha vært borte en eneste dag til nå.
babygullz <3 vilde Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeuw... Sliter litt med det her også. Noen morgener våkner jeg og har "strålinger" i hele ryggplata, men d er ikke særlig vondt, føler bare ryggen er "låst" på en måte... Mot kveldene får jeg veldig vondt i høre siden i ryggstrekkeren, på høyde med midjen. Dette blir værre utover kvelden, og kan bli helt grusomt når d er leggetid..da sliter jeg sjikkelig med å finne riktig stilling uten å kjenne noe til den satans greia:p men, noen dager er d nesten helt borte...Aner ikke hva eller hvorfor, men skal ta d opp med legen nå på mandag..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Føles liksom ut som om babyen trykker på en nerve eller noe inni der siden det kun er den ene siden som får gjennomgå, aldri ellers i ryggen.. Hmmm. Synes liksom det var en litt rar plass å ha vondt på så høyt oppe.
minimee->Trym Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Har også blitt plaga med strålinger i ryggen på forskjellige steder. Har ikke kommet lenger enn 13+5,men hatt feil holdning pga jeg har vært redd for å strekke meg for mye... Sikkert litt fremoverlent nå som du snart er i 3.trimester slik at belastningen på ryggen er uvant og du jobber en del! Jeg anbefaler en fysioterapeut som er med i ART resolutions, de har en kjempeeffekt på dette i hvertfall på meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå