Lillepusen-78 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er 32+0 i dag, mitt første vidunder :-) Grubler og bekymrer neg for det meste... I noen dager nå har jeg hatt et lite område på venstre side av navelen som kjennes litt stramt/strukket.... Kjenner det ekstra godt når jeg trekker pusten og magen utvider seg.... Er ikke vondt, bare litt ubehagelig. Virker ikke som om det har noe med livmora å gjøre, er ikke kynnere eller liknende.... Er det huden som strekker seg? Flere som har det sånn? Er bare redd det har noe å si for den lille....
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har det helt likt:) Et lite område ved venstre side av navelen som er mye mer ømt enn resten av magen, litt småubehagelig når andre er borte i det også synes jeg..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Henger meg på her ! Stramt og ømt, men forsvinner når jeg legger meg ned. Kjennes ut som en nerve el noe i klem..
Vertigo Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg hadde i flere uker et slikt område på høyre side av navlen. Ble gjerne vondere utover dagen, så jeg gikk ut fra at det var muskulært. Har vært bedre/bra nå noen dager.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Hadde et omr over navlen som var vodt i 2 uker. Så sluttet det.. Nå her jeg det på venstre side av navlen. Kjenner også at det blir værre utover dagen . Spesiellt når jeg sitter på denne pinnestolen her :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå