Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Alt hva dere skal bry dere med altså...jeg fatter ikke at dere ikke bare kan bry dere om dere selv og ikke henge dere opp i mitt liv....jeg vet godt at jeg godt kunne funnet på noe kjekt med jenten min, men det er ikke så mye å gjøre her jeg bor faktisk...i dag sto jeg altså og spilte på maskinene på senteret, jeg hadde et par hundre jeg tenkte jeg skulle prøve å gjøre til mer... etter en stund kommer det en dame og begynner å kjefte fordi hun mente jeg hadde stått der for lenge og at jeg burde gå hjem med jenten min fordi hun kjedet seg... hun sutret såvidt, og jeg to jo pauser og ga henne litt is og sånn, så hun hadde det helt fint.... damen mente hun hadde sittet for lenge og at hun virket sulten osv, men jeg kjenner jo best min egen datter, og hun er ofte med og ser når jeg spiller uten at hun har tatt skade av det... syns det er dårlig at jeg skal få pepper bare fordi jeg ikke sitter hjemme og glor hver dag!
Penger Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Pling, pling. Blink, blink Det eneste rette er at du gir din datter halvparten av pengene til å gamble for. Man må starte tidlig for å bli god. Kanskje kan hun tjene inn til egen i-phone?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg håper virkelig du kødder. Hvis ikke - den kjeften du fikk var på sin plass.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 maskiner? Hvilke maskiner? ble ikke disse spilleautomatene fjernet i fjor sommer?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Trodde alle sånne spillemaskiner var fjernet jeg da men...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 trodde også de maskinene var borte - men hvis det er noen igjen , flott at du lærer datteren din hva penger skal brukes til! teiteste jeg vet er sånne maskiner og folk som gidder å putte penger på dem. hjelpes...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 De ble byttet ut her, kom noen nye... litt kjedeligere enn de forige...typisk dere å være så fordomsfulle...ungene deres har det sikkert verre enn min, de som har så strenge mødre...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Så fint at du lærer datteren din at det er greit å gamble da. Greit nok at man putter på en tjuekroning i ny og ned, men og bli stående der lenge med en unge er ikke greit. Du fortjente den kjeften du fikk!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Det er sånne som dere som ikke tåler at andre ikke er like perfekte som dere selv...jeg er bare et mennneske...hi
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er også bare et menneske, og jeg lurer fortsatt på hva DIB står for?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Jeg skrev "bare et menneske", ikke av hunkjønnsart nødvendigvis...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #15 Skrevet 11. juli 2008 dummeste jeg har hørt på lenge. er ikke lov med spillemaskiner mer. driti på draget i dag, hi? dårlig forsøk på å provosere....
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 snakk om sulten på oppmerksomhet! Kall en slik same DIB-dame? Dessuten er automatene fjernet din idiot
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #17 Skrevet 11. juli 2008 Og oppmerksomheten kom, fra en hel horv med hønsehjerner. Er ikke HI, det er noe galt med!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #18 Skrevet 11. juli 2008 du er nok en av dem. HI er nok stolt over antall kommentarer. din feil at hun tjente 2 på både det du skrev og min kommentar til deg. mongo
Tarantellamora Skrevet 11. juli 2008 #20 Skrevet 11. juli 2008 Dere kjøper ikke denne, vel?? Går umulig an å være så korka og så fortelle om det her etterpå.. Bare tull, det er jeg sikker på.. Ler...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #21 Skrevet 11. juli 2008 Nå skal du ta deg et øyeblikk og tenke over denne episoden, hva kunne du ha gjort anderledes? Det ligger faktisk en mening bak det de andre her sier, så uansett om episoden faktisk fant sted eller ikke, så ta deg et øyeblikk og tenk etter. For dette var virkelig ikke greit å lese.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #23 Skrevet 11. juli 2008 Det værste er at det faksisk finnes sånne mammaer der ute... Jeg jobber på kjøpesenter, og før de ble forbudt sto to slike maskiner rett utenfor butikken min. Det kom en dame flere ganger i uka, med ungen sin sittende i vogna sto hun og spilte i opptil 4 timer! Ungen fikk en stor potetgullpose som den spiste fra og litt hjelp med drikke innimellom, den var kanskje 2-3 år.... Den survende ungen, med den hissige mammaen vekket oppsikt, hun kjeftet på ungen fordi den var survete og urolig, etter å ha sittet flere timer i vogna!!!!! Faktsik begynte vi ansatte i et par av butikkene å prate om denne dama, og lurte på om vi skulle ringe noen, barnevernet eller noe. Men vips ble maskinene, og mammaen med barnevogna borte. Nå sitter vel den stakkars ungen i en krok i stua mens mora spiller bingo på nett. Har tenkt på den ungen mange ganger etterpå. Stakkars spillegale mor også, søk hjelp, vær så snill å søk hjelp!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #24 Skrevet 11. juli 2008 Glad du skrev det innlegget anonym 1932. Det som anonym på toppen her har skrevet er virkelig ikke greit uansett om det er fakta eller fleip. Stygt er det.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #25 Skrevet 11. juli 2008 Hvorfor er det ikke greit hvis det er fleip?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå