Alba44 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er mest her på skravle, men også innom småtroll 1-2 år og prematurdebatten. Titter innom andre også, men skriver sjelden noe der.
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 ADHD siden, Foreldre i utlandet litt her og der,egentlig..anonymsiden,.kranglesiden var jeg innom i dag, og småtroll 2-3 år. Hopper innom barnetmitt.com engang iblandt også.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Her inne, klubb april 2005, skravlesiden på bim, litt 1. tri og litt februar 09klubben. Og når jeg syns det går virkelig tregt titter jeg innom anonymforumet og kanskej krangle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå