Gå til innhold

Hvilke forum er dere innom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mest her på skravle, men også innom småtroll 1-2 år og prematurdebatten. Titter innom andre også, men skriver sjelden noe der.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ADHD siden,

Foreldre i utlandet

litt her og der,egentlig..anonymsiden,.kranglesiden var jeg innom i dag, og småtroll 2-3 år.

 

Hopper innom barnetmitt.com engang iblandt også.

Skrevet

Her inne, klubb april 2005, skravlesiden på bim, litt 1. tri og litt februar 09klubben. Og når jeg syns det går virkelig tregt titter jeg innom anonymforumet og kanskej krangle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...