Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Noen som har prøvd orgasmekrem før? Ser de selger det på kondomeriet.. Har ikke så heftig sexliv her, men kanskje det kunne sprite det opp litt?
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Klarer ikke mannen din å gi deg orgasme, så anbefaller jeg deg å bytte han ut=)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 seriøst angelica?? det trenger nødvendigvis ikke ha noe med mannen å gjøre.. Jeg sliter faktisk med å få orgasme, men mannen min er så god i senga likavel. Jeg visst ikke at det fantes slike kremer.. kanskje jeg skal prøve en selv jeg vil gjerne ha orgasme iallefall!!!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Skjønner gjerne du vil ha orgasme jeg, selv sliter jeg med å klare å stoppe orgasmene når drømmemannen min holder på=) Men da skjønner jeg ikke hvorfor du spør......det trenger nødvendigvis ikke ha samme funksjon på andre som på deg. Erfar heller selv=) Og lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Den er deilig!! Anbefales på det sterkeste:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 jeg var ikke HI....... jeg elsker også når drømmemannen min holder på, skulle bare ønske jeg kom hver gang.. skal ikke bytte noen mann, bare vurdere enn krem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå