Gå til innhold

Yadda, Yaddaline og YadaYadaYada....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bakgrunnen for nickene dere? Bare lurer for de er jo så like liksom. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil våge å påstå at jeg var først - så jaffal ingen yadaer da jeg begynte i 2004 her inne :o)

 

Heter jo Line, og jeg kan skravle, så da er det en slags avart av "yadayadayada"-uttrykket.

Skrevet

hm, den har jeg ikke registrert. Har tatt de alle under ett;-/

Men nå er jeg opplyst ihvertfall;)

Skrevet

jeg har heller ikke sett at det var flere like! trodde det var en og samme!

Skrevet

Trodde ikke det var så mange av dem , men greit å vite ;)

Skrevet

Har glemt å følge opp tråden min, jeg.... Men nå så jeg at YadaYadaYada var her også... ;)

Skrevet

Du var først Yaddaline;-)

Skrevet

Hehe, så ikke at det var flere lignende nick før jeg registrerte meg. Men bakgrunnen er at jeg er Seinfelt-fan, inspirert av en episode som omhandlet begrepet yadayadayada (blablabla), og jeg eeeelsker å snakke =) Simple as that!

  • 3 uker senere...
Skrevet

Bare på gøy så søkte jeg på nicket mitt, og da dukket denne tråden opp! Har vært på ferie og så den ikke dengang. Hehe.

 

Til mitt forsvar må jeg si at jeg aldri hadde lagt merke til Yaddaline da jeg valgte nick. Prøvde en milliard forskjellige, men alle var jo tatt så da et endelig klaffet ble det rett og slett det. Har tenkt en stund på å bytte, kanskje det er på tide, hehe.. :)

Skrevet

Som sagt så gjort, nå har jeg bytta nick!! Phew, jaggu på tide. Takk for 'spark i ræva', sessa.. :)

Skrevet

Hahaha, det har jeg også!! (Yadayadayada)

Skrevet

Håper ikke jeg skviste ut noen nå? ;o)

Skrevet

Hehehe - ingen fare! Som sagt så hadde jeg tenkt på det lenge. ;)

Skrevet

Hehe, jeg byttet ikke nick ettter denne tråden vel å merke =) Men nå må ikke yaddaline bytte- det må jo være en tatlesyk høne igjen her ;-)

Skrevet

Ingen planer!! Har jo brukt nicket helt siden jeg "oppdaget" internett for *tenke* 8-9 år siden, og bruker det "overalt" :o) Og tatlesyk, ja - hoho jeg er nr 1 på begge listene over mest aktive brukere!! Nå har jeg virkelig nådd mitt mål i livet ;oDDD

Skrevet

Hehehe, ja, det er godt med ambisjoner :-D :-D Kommer nok til å være her en hel del mindre når jeg starter i jobb om 1,5 uke...

Skrevet

Hrm, den tanken hadde jeg også...men se, her er jeg enda... *sukk*

 

Spørs om jeg er internettavhengig, burde nok kutte internettkontakten på jobben. Får unna det jeg skal altså, men kunne vel vært en smule mer effektiv hvis jeg holdt meg unna dib.. :(

Skrevet

Huff, det var da utrolig lite omtenksomt av dere å bytte nick midt i ammetåka mi! Var i grunnen veldig greit at dere hadde litt like nick. Nå må jeg jo pugge to nye nick! Svarte banan! ;p

Skrevet

Du har jo goood tid til å venne deg til det-er det ikke sånn at permisjonen varer en stund ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...