Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Eller må man ha ring eller kan man kjøpe ring ilag? Noen me erfarning eller gode råd??
Gjest ->>- Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Øh ... det er vel helt og holdent opp til deg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Nei, det er påbudt med ring når ma frir. Brudd på denne loven har en strafferamme på 1-7 års ubetinget fengsel.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Like mye som om at du kan kjøre bil uten førerkort... Det er ikke førerkortet som fører bilen.. det er ikke ringen som skal fri.. Ja, ville nå jeg si.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Bortsett fra at du faktisk kan få bot når du kjører uten førerkort, mener du?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Ja noen får svar. Og du har ikke forstått trådingen.
Lilith Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Klart det, vi kjøpte ringer flere dager senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå