Gå til innhold

Uff jeg ANGRER;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er alene til over helgen (sambo er på guttetur/festival i tyskland) følte jeg for å unne meg en skikkelig fråtsehelg helt for meg selv. Handlet inn aaaaaaalt jeg ville ha av digg og mat jeg vanligvis ikke får spist pga av sambo's allergier og en haug med filmer som jeg har prøvd å overtale sambo til å se med meg, var skikkelig digg de første timene men så endte det som det måtte, skikkelig mageknip og kvalme kl tre på en fredag, uff har bare lyst til å legge meg under ett teppe og sove så jeg slipper å kjenne magen nesten revne hver gang jeg puster...at man kan ha så stusselig mage mål når magen først er sååå dige.. urettferdig...hehe

Må nesten finne ett sted å gjemme mine synder for jeg tviler på at jeg får i meg over 1kg smågodt og en svæær boks med kokkosboller og alt det andre innen søndag uansett hvor mye jeg prøver ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :-) Den situasjonen hørtes merkelig kjent ut ;-)

Tror vi alle har gått på den smellen en gang i løpet av våre liv. mensen, graviditet og pms får virkelig fram det mest sjarmerende i oss ;-)

Skrevet

hahahahahahahaha du ass.... du gjorde som du sa ja.. hehe.. du skulle kanskje tatt det litt over helgen å ikke alt på engang så du ikke hadde fått så vondt i magen... hehe;)

Skrevet

Hahaha, så komisk! Drikk mye vann, så går det nok over snart;-)

Skrevet

Haha, unskyld at j ler, men kjenner meg litt igjen også. Skulle kose meg i går her, mens samboeren var ut å fisket. Rigget meg til med sjokolade, noe juice og vann og litt potetgull og TV.... et kvarter senere orket j ikke mer og måtte tisse hele tiden, så "alt" ble nesten bare stress, hihi...

Men, men gi det noen timer, så slipper nok knipen taket litt og du får nytt kvelden igjen, men bare spise litt av gangen da kanskje...? hihi, lykke til;)

Jeg går nok på en liten smell igjen i kveld jeg tenker jeg ...

:D

Skrevet

jeg koser meg skikkelig om dagen med godteri som vi har kjøpt i sverige.. men i går ble jeg også skikkelig kvalm av alt sammen.. drakk i tillegg sikkert en liter med sånn Capri Sonne og gjett hvem som måtte opp på do SJU ganger i natt.. ?

he he :)

Skrevet

Hehe ja Ida har drømt om denne helgen i flere uker jeg :)

Men jaggu glad jeg var aleine der jeg satt og stappa trynet fullt, for jeg nekter å tro det var mitt mest sjarmerende øyeblikk, hehe...Skylder på hormonene..*ehhm*

Værste var at jeg kjenner hun jenta i kassa på butikken, ble så flau at jeg sa jeg skulle ha fest og håpa hu ikke ville invitere seg selv...hehe

Men nå har jeg fått i meg litt vann, og vært ørten turer på do så nå føler jeg meg faktisk klar for LITT mer ;) så får jeg heller gjemme bort resten i skuffer og skap så har jeg ut de siste ukene også.. hehe ;)

hva er forresten Capri Sonne? :D

Skrevet

kjenner meg ganske godt igjen ja, kjæresten min er reist til tyskland på festivalen han og, sitter og spiser sjokolade og lager grandis te middag, og chipsen er klar i skapet:P

Skrevet

GODT det ikke bare er meg her som skeier ut med snop ! Jeg har virkelig funnet ut hvorfor non-stop heter non-stop !!

Skrevet

Hehe ja navnet er passende ;)

Bra det ikke bare er meg som er blottet for selvkontroll om dagen...

:D

Er han på metalfestivalen Yvonne04&Leon08?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...