Gå til innhold

Stinelille_med bebis i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jasså, har proppen gått? (juhu! det har skjedd en "ting") Kanskje tatt det badet allerede, men jeg mener at de sa man ikke skulle bade etter at det hadde skjedd sist jeg var gravid. Regner med at sykehuset sitt badekar er ganske sterilt og når man bader der så er det jo like før ungen kommer ut og infeksjonsfaren er ikke så stor som om man skulle bade og så gå i en uke etterpå uten å føde. Ville ringt føden, jeg!

Hmm... synes kanskje slimproppen min skulle gå også, jeg da... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra slimpropp til fødsel var det 14 dager, men fra termin til fødsel var det BARE 12 dager. ;)

Var ikke noe protein og bt var lavt hos legen i dag... skjønner ingen ting, jeg.

Holder på å montere søskenvogna nå, bestilte den i midten av mai så det var vel på tide at den kom nå. ;) Men man blir jaggu sliten av å montere (hmm.... setter det i gang fødsel mon tro?) Lurer på å driste meg til en liten runde i høyet i kveld, men så var det om man orket det da... Men alt for barnet, eller no... ikke det at jeg har noen hast, men blir litt giret av deg, da. hehe

Skrevet

Har forsvunnet litt før også, så jeg tror ikke jeg skal skeie ut så mye uansett... Også er jeg helt vannvittig sliten, da... Helt utslitt etter vognmonteringa nå. Sliter med å reise meg fra sofaen fordi kroppen er så tung og i det hele tatt. Imponert over deg som farter rundt med Casper altså! Flinke Stinelille!

Da blir det vel noe på oss begge to i kveld da... om mannen gidder da. ;) Har liksom ikke vært så veldig opplagt de siste kveldene noen av oss. Må innrømme at jeg nesten gruer meg litt... har du lest instruksjonene for hvordan det skal gjøres for at det skal funke best? Han skal sitte på knærne og du må liksom ha beina opp på skuldrene hans også skal han kul'n 5 min før han trekker seg ut og du må holde beina høyt i 10 til 15 min til. Og så er det visst best om man ser litt stjerner og planeter. ;) Phui! Blir så romantisk når man må lese instruksjoner først liksom! ;) Får jo prestasjonsangst!

hehe, nå kom det et stort JUHU fra kjøkkenet der mannen lager middag, og lyden på radioen ble satt kraftig opp, gitt. Gjett om det er guns'n roses på radioen, a! hehe, søte mannen!

Skrevet

Sovna glatt på sofaen etter middag, ja. Tidlig oppe i dag, vettu! Nå har vi satt på playhouse og mannen har lukket øynene sine også. ;)

Vi skal ha barnefri i morgen, vi. Mamma og pappa ville gjerne låne Linea. Funker fint for oss det altså. Vurderer å stikke på en matine eller no... siste sjansen liksom.

Jeg tror ikke jeg klarer å holde beina opp i det hele tatt. Mulig jeg må få mannen til å støtte. hehe...

Bare for å gni det inn så vurderer jeg et bad etterpå... må bare prøve å få litt varmt vann på ryggen. Den verker skikkelig akkurat nå, uten at jeg vet hvorfor. Eller steamdusj.... hmmm..... Valgets kval!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...