*Mamma og lille gull* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Er 100% sykemeldt og har vært det en stund pga bekkenplager. Sjefen ringte meg i dag fordi han hadde fått brev fra NAV ang oppfølgingssamtale og muligheter for å tilrettelegge arbeidet. Sjefen min sa at han syntes kanskje ikke dette gjaldt i mitt tilfelle, men at dette er noe som sendes ut til alle og at vi derfor måtte gjennomføre det. Går egentlig ut i 5 uker ferie neste uke, men er sykemeldt så får ferien igjen siden. Legen min vil sykemelde meg resten av tiden til jeg skal ut i permisjon i begynnelsen av september, og planen er derfor at jeg ikke skal tilbake i jobb før det. Kjenner at jeg gruer meg en del til denne samtalen da jeg ikke hadde så godt forhold til sjefen før jeg ble sykemeldt. Noen andre som har hatt sånne samtaler og hvilke erfaringer har dere med det?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 jeg har hatt...men har veldig snill sjef da. Vi gikk bare gjennom det skjema vi måtte skrive på punkt for punkt. Siden ikke det var noe å tilrettelegge for meg så ble det ganske enkelt å fylle inn. Sjefen din så jo ut til å ha samme oppfatning så det er nok ikke noe å grue seg til, blir mer som en formalitet når det er graviditet inni bildet. Jeg skal heller ikke tilbake i jobb før etter permisjon;)lykke til:)
Trulte76 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har vært sjukmeldt først 50% , og så 100% pga bekkenløsning. Da det hadde gått 8 uker, så skrev legen sånn del 2 til NAV så jeg har ikke hatt oppfølgingsplan med jobben fordi de kan ikke tilrettelegge mere enn de har gjort heller. Det er nok legen skriver sånn greier til NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå