Gå til innhold

Nytt forsøk i gang snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært borte herfra en stund.., men 26. juli er jeg igang igjen med mitt 2. IVF forsøk. Uttak blir i uke 36. Noen andre med uttak i uke 36?

Kjenner jeg er veldig spent. Klarer ikke helt å glede meg til et nytt forsøk er i gang etter å ha trodd at jeg endelig var gravid på egen hånd denne måneden, men selvsagt dukket mensen opp. Jeg blir lurt trill rundt gang på gang på gang ved at jeg tror jeg er gravid og har x antall graviditetssymptomer, men selvsagt er jeg ikke gravid. Begynner å tro at den gangen jeg ikke har noen symptomer er jeg gravid... Med IVF og Crinone blir det vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg vet hvordan du har det. Er veldig kjipt når mensen kommer da. Jeg skal bare slå en resept ut av legen min så er jeg også igang. Skal etter planen har uttak i uke 35. Krysser fingrene for at det ordner seg. Blir spennende å følge deg og heie:-)

Skrevet

Hei og hå :)

Jeg skal igjennom 2 IVF forsøk i august. Så det blit uttak og innsetting i uke 35. Vil ikke glede meg, jeg får ta det som det kommer...

Ble jo helt ifra meg sist da jeg mistet i uke 5 :( Hadde aldri vært gravid før og så endte det sånn :(

Jeg har kommet til det punktet at jeg ikke "gidder" å tro at jeg er gravid hver mnd, føler det tar så mye krefter fra meg, detter jo helt i kjelleren...

Men nå er det jo på`n igjen med friskt mot, men kommer ikke til å juble selv om jeg blir gravid, det tar jeg den dagen jeg er over 12-13 uker på vei ;))

Men vi må jo følge hverandre, det er alltid kjekt :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...