Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 En skal vel kunne bruke sete til babyen er ca 1 år, men det sete er "bare" opp til 13 kg. Men går da ut i fra at jeg må bytte sete lenge før gutten er 1 år siden han nå snart er 6 mnd og allerede veger 9,7 kg...så når skal jeg egentlig bytte sete?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Vi byttet da hun var 10mnd. Hun hadde ikke passert på vekta, men syns hun begynte å bli vel lang. Veide vel rundt 10kg eller noe (neste stol vi kjøpte var 9-18kg). Det er viktigere å følge vekt/lengdeanvisninger enn alder.
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 vi byttet da lillemann var 8 mnd. han hadde rett og slett ikke plass i setet lenger. alt for trangt til skuldrene. han hylte da han ble plassert i stolen fordi han fikk vondt i skuldrene. han var laaaangt fra 13 kg.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Når hun var 7 mnd. Da begynte selene som skal begynne over skuldrene å havne mer og mer bak skuldrene i stedet for over skuldrene. Ddet går ut over sikkerheten så setet må byttes da. Det var også tungt å bære setet med baby oppi, så vi kunne like godt kjøpe et som stod permanent i bilen . Hun var 8.5 kg. Var et akta graco med base.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå