NinaKristin*ENDELIG* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Er det noen som har efraing med at dette virkere med en gang? eller må du gå på dem i uker før termin? Hadde termin på onsdag..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Det anbefales å ta kapslene 2-3 mnd. før fødsel.. Jeg begynte idag og har 3 mnd. igjen av svangerskapet.. Så det må nok kjøres litt inn i kroppen ja. Men det finnes te i løsvekt også av dette;)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Tror ikke du trenger å ta de noe særlig før..jeg fikk beskjed om en mnd før av jordmor sist og da fødte jeg to uker senere... Så fikk totalt brukt de to uker.. Denne gang startet jeg også en mnd før termin og har gått på de i en uke..så da gjenstår det å se..men jeg hadde full effekt av de sist..med en fødsel på 3,5 time og null sting å sy... Lykke til!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Jeg vil absolutt si at kapslene påvirket fødselen 3,5timer her. 2 timer aktiv fødsel. Og nå snart 3 uker etter fødsel har ting blitt ganske normalt, blør så si ingenting. Måtte sy noen sting ja. Så jeg vil si at det hadde effekt ja. Jeg starta på di 1mnd før termin og fødte dagen etter mens termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå