Gå til innhold

Noen som har prøvd....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lakrisrot kapsler eller te???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har drikki teen i noen dager nå men ser ikke ut som den har noe effekt på meg..

Skrevet

Ja, jeg drakk lakrisrot te da jeg gikk gravid med nr.2.

Av mine 3 fødsler, så var det bare den fødselen som startet av seg selv, de andre to ble satt igang. Så kanskje det var teen som gjorde susen for meg? ;-)

Syns den smakte godt, jeg. Så har tenkt å drikke den på slutten av dette sv.skapet også. Om det ikke setter i gang fødsel, så skader det hvertfall ikke å prøve uansett da.

 

 

Skrevet

Kjøpte kapsler idag, har tatt to. Men kjenner ingenting ennå iallefall. Må kanskje ta det over litt tid. Men, prøver i håp om å ikke gå lang tid over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...