Gå til innhold

Hvor ble den "varmeste-sommeren-på-200-år" av???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahrg... en mnd igjen til jeg skal ut i arbeid, alle jeg har gått i lag med år har begynt å jobbe, og ferien er over for samboeren... kjeder meg, og ute regner det katter og hunder-kjenner at høsthumøret mitt sniker seg innpå litt eller litt... :-( Kunne gjerne hatt litt sol den siste tiden min hjemme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spår de ikke det samme hver vår da? Så optimistiske, sommeren skal bare bli såååå bra!

Men så ille er det vel ikke? Har jo vært greit så langt i sommer?

Skrevet

Joda, skal vel ikke klage... blir bare deppa når været er slik det er i dag, og jeg og pjokken helst ikke kan vøre ute. Men for all del, har opplevd dårligere sommervær før, så kan vel ikke klage =)

Skrevet

Hehe, tenkte det samme i dag (jeg personlig savner ikke varmen, kvalm som jeg er) da gubben kom hjem fra jobb full av feber (sannsynligvis etter siste ukes skiftende varme/kulde)... Så her ligger vi da, som hvert vårt slakt på hver vår sofa mens lillefrøken er hos Farmor...

Skrevet

Den er her,iallefall. Aldri vært så varm en juni som i år...og temperaturene ligger rundt 25-30 grader på dagtid for tiden.

Vil du ha rvarme,må du bare komme hit ;o)

Skrevet

Det lurer jeg på også! Jeg er sykemeldt i to uker og håper på pent vær så jeg kan få litt farge.

Men men. Vil ha sann sommer vi hadde for to år siden. den var flott. Nå er det jo sol en dag, regn neste. Her hvor jeg bor er det overskyet og sol, i morgen er det meldt regn og sol omhverandre.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...