Gå til innhold

Kor mange barneseter trenger man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper dere fra 0-13 kg, så opp til 3 år, så opp til 12 ? føler dette blir dyrt. Sikkerheten kommer selfølgelig først, men er det noen seter som vekser med barnet slik man slipper å kjøoe nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har et babysete opp til 18 kilo tror jeg det er. så neste blir opp til 4 år, å da kjøper vi bare et som har en pute med rygg som er egnet for barn fra 4 år og oppover. vi har kjøpt brukt babysete, betalte 500 kr med base og vogn, så fikk vi et nesten ubrukt sete til ei venninne av mamma for en liten slant med penger, rundt 500 det og ca. og det som er fra 4 år og oppover koster ikke mange hundrelappene. dessuten blir det jo godt spredt utover flere år da, så det er jo ikke så dyrt. å kjøpe brukt ser ikke jeg på som noe problem da, vi kjøpte av familie og folk vi stoler på=)

Skrevet

ja, jeg glemte og si at vi vurderte setet fra acta graco som er fra 0 og opp til 4 år. et baby sete som vokser med barnet slik at det kan brukes opp til 4 år. logico kanskje det hette. det kostet 3500 kr. og da har du jo det lenge da! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...