Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 trenger en liten oppusing av meg, etter en tøff periode med sykdom og mye stress. så kom med deres beste tips, tar i mot alt:)
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Gå inn i deg selv å finne ut hva du selv trenger oppussing med=) og slutte å tenke på hva alle andre mener å syntes=)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 hi hi ja der sa du noe, men har aldri hvert noe dålle av meg, og aldri brydd meg om sånt før, så derfor tenkte jeg kanskje noen hadde noen tips å komme med.
babygullz <3 vilde Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 drikk vann, spis frukt og grønnsaker, ta tran, puss tennene, sov så lenge du har lyst, når du kan, og nyt livet:) Det beste skjønnhetstipset mitt er å være lykkelig, ingen gløder mer enn da:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Å ikke stille deg ved siden av meg, for jeg er så pen at alle blir stygge i forhold.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Jeg pleier å gå til frisøren og be om en helt ny frisyre når jeg føler meg sliten/stygg osv... Jeg synes det løfter hele meg..... Når jeg er fin på håret får jeg mer lyst til å stelle/sminke meg, kle meg fint osv.. Det gjør noe med innstillingen..
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Hva faen skal du med en hel haug hormonsyke tips herfra da og sminke og dritt er bare overdådig tral man putter i tryne for å få vekk kviser og strekkmerker...=) Man ser på holdningen til mennesker om de trives med seg selv eller ikke, så jeg anbefaller på det sterkeste og fortsatt drite i slike ting og heller lik deg for den du er. IKKE ta til deg enkelte tips her inne, da ender du opp med bakovervendt bilstol,babyskilt på vogna, reimadress til deg og ungen, id pudder og rokkering=)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Jøss, for noen svar du har fått! Syns du skal spandere på deg selv noe deilig! Ta en ansiktsbehandling hos hudpleier, gå til frisøren og be om en ny frisyre, ta massasje(f.eks nakke og rygg som er utsatte steder ved stress!), kjøp et nytt klesplagg du har siklet på. Skjem deg selv bort litt! Det gjør jeg når jeg føler meg skikkelig sliten og lei, og det hjelper på humøret med en gang Du trenger nødvendigvis ikke og dolle deg opp med tre tonn sminke for å se nydelig ut - er du fornøyd og lykkelig så skinner det bra igjennom Går du forresten til en flink hudpleier så sminker hun deg naturlig med mineralsminke etterpå - så du ikke ser så rød ut i huden(noe man gjerne blir etter behandling) og da er du jo allerede nydelig så hva med å gjøre det på dagen og gå ut med mannen på ettermiddagen/kvelden og stråle av selvtillit.Føler meg aldri så fresh som rett etter behandling jeg i allefall
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Gå til kosmetolog! -Farge på vipper og bryn -Fotpleie m fransk manikyr -Bodyskrubb m selvbruningskrem -Aromaterapi Frisør Deilig! Anbefaler Cinique 81 ved Wessel's Plass i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 En tur til frisøren, ta dyprens av hud, samt napping + farging av vipper og øyenbryn. Spander på deg gode Decleor-produkter (eeeelsker de, føler jeg kommer fra hudsalong hver gang jeg har de på, kan anbefale oljene + Hydrafloral dagkrem) + noen nye klær. =) Åååå-jeg og vil! Kanskje ta en avslappende massasje? Langweekend en plass for å lade batteriene? Å-jeg vet: Spa i Riga! Skal visst være kjempebra!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Mine skjønnhetstips: -bruk aldri butikkprodukter på hår eller hud -gå regelmessig til frisør,negledesigner og hudpleier -prøv å tenke på ting som gjør deg glad -nyt livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå