Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Den siste uken nå har jeg vært så rar. Sover fra 12-12 å føler fortsatt at jeg kunne sovet ENDA mer. Våkner med kraftig hodepine hver dag å de går ikke vekk.(har også vondt i nakken i tillegg). Har vært så kvalm at jeg ikke får i meg noe spes med mat gjennom dagen. Drikker mye for å holde oppe den delen av kroppen. Har litt løs mage enkelte dager. Flere ganger daglig får jeg er rart trykk i ryggen som går fremover i magen. dette går fort over men kommer å går hele tiden. Den lille er veldig aktiv å koser seg med ribbebeina mine. Var på 28-ukers kontroll 30.Juni å der var urinprøven helt perfekt,blodprøvene var flotte. Blodtrykk og blodprosent var helt normale. Er det bare sånn det er å være gravid eller er det noe jeg må bekymre meg for?
**paradis;) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hvis jeg var deg ville jeg ringt føden og snakk med jordmor (lege) for sikkerhets skyld. I henhold til svangerskapsdagboken er noen av de symptomene du nevner (eks plutselig oppstått hodepine, kvalme, vondt oppunder ribbena) ting man skal være oppmerksom på i forhold til svangerskapsforgiftning. Håper de kan gi deg gode svar på føden! Lykke til videre og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå