Vanilla83 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har en liten historie om dette: Ifjor skulle vi kjøre på hytta med vår da 9mnd gamle gutt. Pakka i bilen og satte av sted, guttn satte i barnesetet bak meg på passasjersiden. Da vi nærmer åss en sving kommer der en bil me to 19 åringer i ei steikanes fart rundt hørnet, de klarer ikke svingen og farer i fronten på åss med en stjernesmell. Våkner etter noen sekunder til lukten av metall og min første tanke er å komme meg ut av bilen for å sjekke ungen. (som forsåvidt hylte som aldri før, var godt å høre han levde) Men døra mi sitter fast, vi står trengt opp i autovernet, så jeg sender gubben ut i ei salig fart mens jeg selv sitter og hyperventilerer fordi beltet stramma no salig over brystet mitt. Tar en stund før jeg greier og samle meg til å gå ut å se hvordan ungen har det. Mannen min hadde tat han ut av bilen fortsatt sittende i bilstolen, nå sto han bakpå koffertlokket å skrek, stakkar mens ambulansen kom. Jeg var på grensa til hysterisk, men fikk beskjed om ikke ta han ut av stolen. Man skal visst ikke det etter ei bilulykke. Vi dro på sykehuset og fikk sjekket nakken min og tatt røntgen av brystet, men noe annet enn en påkjenning på nakken var jeg frisk som en fisk. Mannen min fikk et sår i hudet, men ellers uskadd. Og mistemann, han var 100% ok. Værste for han var nok lyden av smellet. Så jenter, til babyene deres, kjøp MAXO COSI CABRIOFIX 0-13kg ! Vi kræsjet i sannsynligvis 100 + - km i timen, og han kom fra det uten så mye som en skramme. Takk for at du leste historien min som ble lengre enn den skulle Hilsen ei som alltid sikrer ungen sin i bilen, bakovervendt!
Edelweis Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 åh, så godt at det endte godt. hormonene mine raser jo i kroppen, så her felte jeg jo noen tårer da=) hvordan gikk det med de to i den andre bilen da?
Vanilla83 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Passasjeren i den andre bilen kom for å se hvordan det stod til med meg, men stakk av i panikk da jeg sa jeg ikke fikk puste. Sjåføren var fortvilet, han hadde dukka opp på sykehuset for å se om det gjikk bra med åss i etterkant. Fikk seg en kraftig støkk av at d var en baby i bilen, med rette. Gikk bra med dem begge. Utrolig så bra d gikk med tanke på at begge bilene måtte kondemneres. Takk og lov:)
Edelweis Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 ojda, kan skjønne de ble sjokkert ja., får virkelig håpe at de fikk seg en lærepenge. tenk så mange idioter som finnes der ute. skjønner godt at mange reagerer når de ser folk som har barn sovende løse baki bilene her, som en annen har nevnt i et innlegg på NN forumet. det handler jo bare ikke om vi som kjører med barna, men også hvem vi møter på veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå