2 fine små Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg holder koken jeg, men det har vaert saa mye kommepaaplassgreier at jeg ikke har faatt vaert saa mye paa nettet.... To yogatimer denne uken, masse bading i sjoeen og saa klemmer jeg inn en tur i Frognerbadet eller en tur paa sykkel i helgen tenker jeg. Synes 4 oekter i uke 38 er bra da, og tar det veldig rolig....roligere enn foer. Men formen er bra og det er superdeilig!! Hvordan gaar det med dere andre?
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Der er du jo Du er etterlyst her inne c",) Alt vel?
Vilde08 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Er fremdeles igang;0) men må ærlig innrømme at med 2 bad, en stue, kjøkken og barnerom som skal være ferdig oppusset om innen 3 uker så er det ikke plass til mer enn 2 økter i uka, pluss tur med hunden!! Skal bli deilig å bli ferdig med huset. Da skal jeg ikk løfte en hammer eller malekost på noen år tror jeg;0) I allefall ikke før vi bytter kledning neste år!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Hei hei! Her er det 6 dager til termin, og dagene går fort. Går lange gode turer hver dag. I dag ca 6 km, i går ca 5 km, onsdag godt over ei mil.. Det føles godt å holde seg igang, men du verden, innimellom er det vondt! (Ikke når jeg går, men etterpå..) Gleder meg til å få ut lillegutt, men det er jo fint å ha hen inni magen også.. Ha en fin dag, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå