Gå til innhold

Er dette et symptom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et symptom med stikkninger i magen? Jeg skulle hatt mensen på tirsdag, men har ikke fått noe enda.

Har hatt pitte litt lys brun utflod, men det er alt. De siste dagene har jeg vært litt svimmel og hatt stikkninger i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres veldig gravid ut, spør du meg :) Sikkert en såkaldt festeblødning du hadde. Har ingen erfaring med det selv, desverre, men har lest om det.

Går selv å venter og håper om dagen. Ikm 15.7. Murringer og kvalme som bare det.

Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg testet meg. Jeg så et annet sted du ikke hadde gjort det. Skjønner ikke at du klarer å la være! :) Jeg har lyst å teste nå,jeg, men det er vel for tidlig. Sukk...bare å smøre seg med tålmodighet. Lykke til i hvertfall! :)

Skrevet

hehe, vet det er helt latterlig å gå og lure på om det og det er symptomer istedetfor å bare ta en test:D Men får meg bare ikke til gjøre det helt enda!

Ok, skal kjøpe en i dag og teste i morgen tidlig om ikke noe har skjedd til da ;)

Ville ventet litt til hvis jeg var deg, mulig det er litt tidlig enda? Men krysser fingrene og ønsker deg lykke til! :D

Skrevet

Takk :) Det blir spennende å høre hvordan det har gått med deg! Krysser fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...