Gå til innhold

hvor aktiv er deres baby og hva venter dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter gutt har de sagt på første ul han er veldig aktiv hele tiden nå nesten skummelt...men jeg skal på 3d ul til uka så da skal jeg spørre om kjønn igjen er ikke helt sikker jeg..men men...har en gutt fra før på 17 månder han var veldig rolig i magen kjente han nesten ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her varierer aktiviteten veldig, noen dager er det helt vilt, mens andre rolige. Vi vet ikke hva vi venter faktisk;)

Skrevet

Jeg venter jente og hun har vært aktiv hele tiden, det vil si, jeg kjente liv med sikkerhet da jeg var i uke 18 (17+ noen dager), siden har det gått i ett. Lurer på når hun hviler/sover =) Var på UL da jeg var 15+5, kunne ikke kjenne henne da, men så lå hun og sprellet med armer og bein. På ul i uke 24+0(vekstkontroll) og 26+5 (3D) , så vi egentlig bare masse bevegelser. Hun lå og sparket og slo etter den dingsen man bruker på magen...Så legen gav opp til slutt. Han måtte bare beklage at han ikke fikk noen gode bilder, eller video snutter, men babyen rørte på seg hele tiden.

Jeg tar det som et sunnhetstegn, jenta er i full vigør, så tyder vel på at hun vokser, og har det finfint :-)

Skrevet

jeg venter gutt. og her er d mye aktivitet hele tida.. så d er morro....

Skrevet

Jeg venter ei lita jente som er helt turbo i magen! Har kjent spark daglig fra uke 16, og fra uke 19 har det vært fotballkamp inni magen min! Det kjennes iallefall slik ut! Det er kjempe kjekt at hun er så vilter, men jeg blir jo bekymret bare det går to timer uten spark siden hun egentlig er aktiv hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...