Gå til innhold

Trenger anbefalinger! (ang hus)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Vi trenger sårt større plass, og skal nå skaffe oss hus. Har ikke bestemt oss for om vi skal bygge eller kjøpe. (kommer litt an på om vi får en tomt vi forsøker å skille ut).

 

Er det noen som kan anbefale eiendomsmegler eller byggfirma? og er det noen vi bør holde oss unna?

 

Setter pris på om noen vil dele sine erfaringer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har utrolig dårlig erfaring med Aktiv eiendom. De var greie og profesjonelle helt til huset var solgt, men deretter ble det bare rot. De klarte ikke å rydde opp i papirene før det var gått 8 mnd, og vi fikk alle regninger/purringer på et hus vi ikke eide lenger.

DNB var derimot veldig hyggelige og ryddige. De var også mye rimeligere enn Aktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...