Gå til innhold

Stakkars lille jenta mi... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sov lenger enn normalt i dag, og når hun sto opp var hun veldig survete. Merket at hun holdt seg mot nakken/øret på venstre side.. spurte om hun hadde vondt. NEI! sa hun bare surt...

Vi spiste frokost og hun survet og survet... tenkte at hun kanskje har lagt skeivt i natt, og blitt stiv i nakken.. spurte om hun ville ha en pille, for da ble auen borte. Hun godtok det.. en halvtime etter gikk vi ut og lekte, og hun koset seg. Men så begynte det igjen.. skikkelig sur og sinna, og sa hun ville legge seg. Hun som har sluttet og sove på dagen..

Ikke har hun feber eller andre tegn til sykdom heller...

Ekkelt syns jeg, når hun blir så ulik seg selv...

(Hun er 2 år forresten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Kjipt når det blir sånn... :0(

Kan det være toårs-jekslene som plager henne?

Skrevet

det kan være noe i munnen ja eller øret? kanskje hun har ørebetennelse? min klaget veldig på øret når han fikk det. var i grei form ellers da så det var ikke så lett å skjønne det før det var gått to uker da ble han veldig dårlig med høy feber og sånn. tok han til legen og han hadde en kraftig betennelse på øret.

tror du jeg hadde dårlig samvittighet da eller for at jeg ikke hadde gått dit før? uff. men han virket jo så grei form bare at han klaget litt og sånn innimellom.

men uansett det er ikke sikkert det er øret som plager henne da.

Skrevet

Aner ikke hva det var.. nå er hun i mye bedre form igjen:) Hjalp visst på og sove litt på dagen i dag.. nå spretter hun rundt her og leker sjørøver med storebroren sin;) hehe...

Håper at det hele gikk over og det ikke kommer igjen..

Skrevet

Ble litt bekymra da jeg leste dette for jeg er helt hysterisk redd for hjernehinnebetennelse, og stivhet i nakke kan være tidlig tegn på dette. Men da får barna gjerne feber også...

Leste om en gutt på 3 år som plutselig haltet litt på ene foten og så ut som han var stiv i foten sin, det var visstnok også et tegn på hjernehinnebetennelse... Skumle greier..

Overhodet ikke meningen å skremme deg, men jeg blir selv veldig bekymra så fort gutten min er littegrann annerledes:-)

Skrevet

Høres ut som ørebetennelse. Trenger ikke å ha feber da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...