Gå til innhold

Er det noen fra Oppland her?


sonderskov

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år og bor sammen med kjæresten min. Jeg flyttet til Norge for 1 år siden (jeg kommer fra Danmark), så jeg har ikke så mange å dele mine tanker med!

I går tog jeg to CB digital tester og begge viste "gravid"... Jeg stoppet med p-pillene i januar, så dette kom ikke som noen overraskelse. Men allikevel er jeg nesten mere skremt for smertene ved graviditeten og fødselen enn jeg er glad (jeg har ingen barn fra før)... Det er en rar følelse!! Jeg burde jo være kjempe lykkelig...

Kanskje jeg kan finne noen herinne som er i samme situasjon...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er ei jente på 23 år, boende i Oppland. Fant ut for litt over en uke siden at jeg er gravid, og har termin ca 10. mars. Min samboer er 24 år og vi har vært sammen i fem år nå. Vi har heller ingen barn fra før. Jeg er mer skremt over tanken på å miste spiren! Men prøver allikevel å glede meg over at vi skal ha barn, det er jo det vi ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er vanskelig å overhodet tro på at man er gravid!! For man har jo ikke noe direkte "bevis" for det utover testene...

Jeg ringte legen idag for å bestille tid til kontrol, men jeg skal først dit den 13. august. Jeg trodde egentlig den første kontrollen var tidligere i svangerskapet... Det er vanskelig å skulle vente over en måned på å få bekreftet at alt er som det skal være! ;-)

Hvor skal du føde? Jeg bor på Lillehammer... Håper sykehuset er bra her - men det virker det jo til etter det jeg har hørt fra andre...

Min samboer er 28 og vi har vært sammen i over tre år. Han gleder seg veldig mye til dette!! Det er skjønt å ha en støtte i mannen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...