Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiligere i svangerskapet var jeg ganske følelseladd. men nå har det eskalert. klarer ikkeholde tårene vekk.. noe som er litt trist og tårene kommer som en foss. det begyner å bli litt iriterende.. serlig jeg som nesten aldirg gårt før.. var liksom ganske kald på en måte. døde noen i nær familie tok jeg sorgen inni meg. men nå. sier noen noe til meg som får jeg til å li lei meg, da renner det over.. så irriterende.. klarer ikke holde på sminken en gang. har konvertert til vannfaste ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste! Har sjelden grått så mye før... I dag satt jeg meg ned å grein fordi melka jeg skulle bruke til frokost'n var dårlig, og var for sliten til å gå på butikken....

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen! Tenkte faktisk å lage en tråd om det selv, for her strømmer tårene på for ingenting. Jeg kan miste noe på gulvet, og begynne å gråte for det er så tungt å bøye seg ned å hente det...kjempetrivielle småting åpner slusene.

Jeg har menstermin idag, og det føles som om hormonene er i høygir og gjør meg ekstra følsom. Det er ingen vits i å sminke seg, all maskara bare renner bort...

I tillegg føler jeg meg ekstremt rastløs, og synes det er skikkelig vanskelig å slappe av. Jeg er som en gråtende duracellkanin som egentlig bare vil sove.

Skrevet

melder meg inn her.... jeg griner hele tiden for allt mulig.... spør noen meg om hvordan det går så starter skjelven i underleppen og så åpner slusene seg.... holder på å bli sprø!!!!

har også menstermin i dag og føler det er uretferdig at ngentin begynner å skje, for jeg klarer ikke mer snart.... har vondt i hodet av all grininga og er trøtt og sliten..

begynte å grine på sko butikken for jeg prøvde å presse på meg ett par sko, men føttene var så hoven at jeg ikke fikk de på meg...tårene rant og rant,folk tror sikkert jeg har klikka....

Skrevet

åh! godt å høre jeg ikke er den eneste som tyr så lett til tåra. men det er jo litt festelig å tenke tilake på da.. men er så lei av å være konstant hoven i øya! hehe

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det å begynne å gråte når man er på butikk. Jeg begynnte å gråte på Babyshop, for det var så mange nyfødte der, og jeg måtte gå i prøverommet og samle meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...