*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Vi har jo planlagt å gifte oss 18 juli 2009.... men her om dagen så oppdaget vi at jeg er gravid:):) Så nå blir det jo tiden for dåp samtidig som bryllupet!!?? Noen andre med samme planer eller som har gjort det som kan gi meg noen gode råd!? Jeg er glad får å være gravid men jeg er litt forvirret ang bryllupet nå kan man si.... burde vi utsette?
Ally 09+11 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer så mye både med graviditet og bryllup:-) Jeg har ingen erfaringer å dele, dessverre. Men jeg giftet meg i fjor, og vil bare gjøre oppmerksom på at det er mye planlegging de siste månedene (veldig mange detaljer man ikke tenker på før man står oppi det). Du er ikke garantert at du er i kjempeform etter å ha blitt mor den siste tiden inn mot bryllupet. Så hvis dere skal gifte dere den dagen, bør du planlegge bryllupet nøye i løpet av svangerskapet, så du ikke har så mye igjen å gjøre etter barnet er kommet. Og ta i mot all den hjelpen du kan få! Det kan jo hende at kroppen din ikke er helt i form selv noen måneder etter fødselen, så dere bør kanskje ha en back up plan, eller et forbehold når det gjelder bryllupsdatoen. Og bare det med brudekjole, er jo en utfordring;-) Men dét kan jo sikkert løses... Mener IKKE å være negativ, ønsker at dere får det slik dere vil, bare ville gjøre oppmerksom på at innspurt i bryllupsplanlegging og nybakt mamma antakeligvis er mer krevende enn det man forestiller seg. MEN - alt går selvfølgelig hvis man vil! Jeg krysser fingrene for dere og ønsker dere lykke til med begge deler!!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Tror nok ikke jeg ville hatt dåp og bryllup samme dag Ikke fordi det ikke er mulig, men fordi jeg syns både bryllupsdagen og dåpsdagen skal få lov til å være litt enestående om du skjønner. Om jeg ville hatt bryllup 3 mnd etter fødsel avhenger veldig av hva slags bryllup du planlegger. Selv hadde vi et eneklt bryllup med 30 gjester og det kan man fint arrangere i en fei, men dersom du planlegger en litt mer storstilt greie er det nok greit å være både i form og å ha litt overskudd til arrangementet
Zanasol Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Vi hadde dåp og bryllup samme dag og det vil jeg ikke anbefale! I forkant stresset jeg ganske mye og når dagen var der hadde jeg nesten ikke melk til guttebassen min som da var 4 mnd. Han tok ikke flaske verken med mormelk eller MME, og det blei mye skriking i kirka. Det var veldig leit!!! Jeg hadde jo bare lyst til å rømme fra det hele for å gå å trøste han.... men det kunne jeg jo ikke. Ellers ble det jo en kjempe fin dag, men det ble ingen dåpsdag - det ble ikke hans dag!!! Det ble bryllup og vår dag. Lykke til uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå