Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Nå er jeg så sint at jeg freser! å det mener jeg......... I dag er det lønningsdag hadde virkelig gledet meg til lønn.. har fått beskjed om at jeg ikke får kontrakt videre å det er jo helt greit siden jeg er gravid å var jo forberedt på det, men for det første ble jeg trukket fem uker ferie i juni! steikforbannet ble jeg da! skal ikke ha ferie er faktisk sykemeldt pga hjertet mitt frem til 23 august da jeg skal gå ut i permisjon. Men til saken er at i dag så skulle jeg få etterbetalt de feriepengene å lønn frem til 24 juli som kontrakten min går ut! men jeg fikk kun lønn frem til 11 juli som var den datoen som først var satt me hennhold til sluttdato , men så er det noe som sier at man skal ha noe ekstra å da skulle jeg ha lønn frem til 24.7 men har som sagt fått alt forlite! fikk utbetalt 5800 å fikk akkurat betalt regningene mine å sitter igjen me ca 400 kr av lønnen!! J***** gøy reiser liksom på ferie i morgen! Skulle liksom hatt over 20.000 på denne lønningen! så tror dere jeg er forbanna... Får ikke tak i sjefen å lønningskontoret kan ikke gjøre noe vist ikke sjefen tar kontakt!!!! Så dere kan tro jeg er frustrert å hakkande galen nå!!! Skulle også inn å kjøpe Vognpose til bebisen i dag på lilleprinsen , men det kan jo jeg bare glemme me 400 kr:( å nav sier er ikke hakket bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå