Smiley `Venter baby i april ` Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Mulig jeg er litt tidlig ute...jeg har IKM ca 6-7 august. Noen flere som har IKM samme uka? Nesten 14 dager til EL...virker som en hel evighet
Snoopy :o) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hei Smiley. Jeg er med.......... Denne pp prøver jeg uten Wild Yam i håp om å ikke være så ustabil i humøret. Håper tiden frem til el går fort. Helt ærlig....så syns jeg prøvingen er ganske så romantisk. Håper alt klaffer for oss alle denn pp. Kos deg med sommeren så lenge. Sommerhilsen
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Hei dere to. Jeg er med! jeg tror jeg har IKM 8-10 august. Har jo på mandag-onsdag også, men da er jeg 99% sikker på at det ikke klaffet iom at mannen var vekke under el. (Har et lite håp om at han rakk det, men tviler sterkt.) Satser hardt på neste pp! Og Frida, jeg er enig med deg, jeg synes prøvingen er veeeeldig romantisk. Sexlysten min var ikke på topp før akkurat (tror det er p-pillens feil), men nå har jeg lyst hele tiden, og ikke bare under el. Mannen min liker også prøvingen...:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå