Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Hvor pen må en være når en skal til kaffen? Ser jo bare sommerkjoler for tiden jo. Slike som er tenk for stranden osv. Ikke passelig til bryllup. De få festkjolene jeg har funnet -og prøvd å prøve- passer ikke. Enten så blir magen for stor eller så er det puppene. Jeg er lav og lubben!! 1,64 cm og 90kg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Til kaffe syns jeg ikke man trenger å være like oppstaset som om man skal vær emed på the whole shabang. En pen sommerkjole, kanskje med sjal over skuldrene er helt fint. Men om du gjerne vil ha en kjole du kan bruke ved mange anledninger går det jo an å gå innom brude-/selskapskjolebutikk og få tak i en. De har mye størrelser og kan sytilpasse dem for deg. Dyrt, ja, men verdt det om man beholder størrelsen ei stund (jeg kjøpte en da jeg var forlover som jeg har brukt i flere brylluper og julebord etterpå, men vokst utav den nå etter jeg ble mamma *hulk*).
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Ser for meg at det kanskje blir litt feil? De har vell mest hvitt? Er ikke sååå mange oppstasede anledninger gjennom tidene heller. Er jo det berømte julebordet da...... (Hvis det ikke blir holdt hjemme hos noen, da kunne vi like gjerne tatt på pysj ) Så er det vell en barnebursdag eller ti, men da blir vell en slik kjole alllt for mye :/ Kunne egentlig tenkt meg en ganske enkel billig sak. Men ikke en slik strandstroppe sak. Bør vell være litt lengde på kjole i bryllup også?
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Du er ikke så stor som meg... 158 cm og 95 kilo. Men jeg kommer da i mye pent jeg. De går jo ik alt mulig i bryllup nå da. Og hvertfall til kaffen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Neida, den jeg kjøpte er mørk brunlilla - selskapskjole, ikek brudekjole. Men om man ikke har flere anledninger å bruke den til så er det jo unødvendig. Fant forresten en kjempesøt kjole på VeroModa (eller var det Lene V) i fjor somme - den var til rett under knærne, smal oppe og videre i skjørtet, tynne stropper (hadde sjal over i matchende farge) i lys, lys gult. Jeg er 164 og 80kg og den i L passet veldig greit. Kjøpte riktignok noe holdinngreier til å ha under, men kan brukes uten også.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Jeg syns at med en stor kropp (som min og din) er det lettere å se bra ut i todelt enn i kjole. Til bryllup og andre pene sammenhenger går jeg alltid for skjørt, topp og kardigan eller sjal. Kjøle føler jeg meg "naken" og klumpete i. Med todelt får man skjult valker og bumper bedre og det er lettere å få til å passe, jeg feks bruker gjerne medium i topp, men xl i skjørt pga magen. Dersom du alikevel vil ha kjole så gå på en "stormote"-butikk, de har mer som er tilpasset oss, enn H&M og lindex, til tross for egene kolleksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå