Gå til innhold

første kontroll


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på min første kontroll i dag,han sa jeg var 12 uker på vei (er 12+6 etter dager og,men det sa han ikke)

han prøvde ikke å høre fosterlyden eller noe,følte meg skikkelig snurt..og nå har jeg ikke fått time før om 5uker,da er jeg 18 uker på vei!!! hm...heldigvis har jeg kontaktet en privat ul som jeg skal til om en uke,så da får jeg jo se om alt er bra..men alikevel...

så sa jeg også at jeg ikke vil ta den selleprøven neste gang ( har lest at man ikke trenger det av friske kvinner,har jo hatt det annet hvert år,når jeg har ventet de andre,men det sa han jeg skulle!!! why? jeg vil jo ikke,min svigerinne sa hun fikk slippe!!!! hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo greit å ta den prøven, så vet du at alt er i orden.. Bedre å være føre var, og viss det skulle vise seg å være noe galt engang, så oppdages det tilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...