Hege & lille Hannah <3 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Vi ble enige om at sambo skulle ha sine 6 uker når jeg var ferdig med min perm, som er 3.sept. Men nå er det slutt mellom oss, så det blir lenge for meg å være uten snuppa.... Jeg har jo lovet pappaen at han skal få ha henne, og han har sagt at jeg kan få komme å hente henne når jeg vil Vi er enige og alt, så det er bra, men likevel gruer jeg meg kjempemye til å være uten henne Er det noen her som har opplevd et brudd før pappaen har hatt perm? Hvordan har dere løst det?
mamma`n til nurk Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Her ble det brudd under pappapermen, og han har henne 4 timer om dagen. (hun er 4 mnd og jeg prøver å amme fortsatt)
Starchild Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 ja, jeg synest at det hørtes ut som en god løsning.( til deg over) eller det spørs hvor gammelt barnet er da. Er hun rundt 1 år, går det vel greit, men er hun liten er hun veldig avhengi av mammaen sin.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Hun er ca 8 mnd når han skal ha perm. Jeg ammer ikke, så der er det ikke noe problem Vurderer å dra på en liten helgetur uten snuppa mens han har perm, men vet ikke helt om jeg klarer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå