Gå til innhold

Andre enn meg som ikke har tørketrommel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som de fleste har det.

Syns det fungerer helt greit uten.

Dessuten liker jeg ikke håndkler som er for myke, og det blir de vel ofte i trommel? Føler ikke at jeg blir ordentlig tørr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndklærne blir så myyyye og gode da :o)

Skrevet

rettelse....myyyke...hehe

Skrevet

Hehe, ja de gjør sikkert det, men de tørker ikke skikkelig :-P

Skrevet

Vi har, men kun fordi mamma insisterte på å kjøpe en til oss da vi hadde fått baby og flyttet. :)

Klarte oss helt fint før vi fikk den, men jeg må si den har vært veldig god å ha!

Tørker det meste på snora, som før, men til enkelte ting er den god å ha. Babytøyet blir mykt og godt, og noen ganger må ting tørkes fort.

Skrevet

Jeg har det ikke, men skal ha det når vi flytter og får større plass. Blir nok mest brukt til babyklær, undertøy og sengetøy, ting som tar mye plass å tørke. Enig i at håndklær ikke skal være for myke, så på de blir det verken tøymykner eller tørketrommel.

Skrevet

Jeg skal hå tørketrommel når vi flytter. Men den brukes ikke sommerstid, da er det så mye bedre tør ute! Og ikke alt skal i trommel vinterstid heller. Men det er utrolig deilig å ha mulighete, og som hun sier. Deilig myke håndklær!

Skrevet

Klarte oss lenge uten vi også...Men etter vi fikk så hadde jeg ikke klart meg uten...Bruker ikke så mye på denne tiden av året da..Men er godt og ha utover høsten og vinteren ja...

Nå har vi 2 også=) Ny vaskemaskin som også tørker..Men den har jeg ikke prøvd enda..

Skrevet

Vi har ikke tørketrommel.. Går greit uten! :)

Skrevet

Har ikke.. men vi vurderer å skaffe oss det ja! Det blir jo bare mer og mer klesvask med en liten tass i huset, og til høsten/vinteren går det ikke lenger å henge klesvasken ut.. Er så teit å ha tørkestativ og klesvask over hele leiligheten.. :(

Skrevet

Jeg har ikke....men skulle had en.. Så jeg tror jeg skal kjøpe en før høsten. Greit å bruke på sengetøy, håndklær ol i hvertfall... Drittlei tørkestativ inne når været er dårlig, og her er det endel dårlig vær, spesiellt høst og vinter...

Skrevet

Vi har, men på 4 mnd har vi brukt den en gang og det var da sambo glemte å henge opp klærne så arbeidsbuksen hans var våt, og han sku på jobb :P Ellers henger vi alt på stativ inne eller ute =)

Skrevet

Jeg har akkurat fått meg! Har ca 1000 vaskekluter og syns det er herlig å slippe å henge dem opp :o)

Skrevet

Vi var uten i mange år. Gjennom hele småbarntiden til førstemann.

Holdt på å bli gal av klær som var til tørk overalt. Særlig om vinteren.

Nå er den veldig kjekk å ha!! Særlig om vinteren, eller når vi har besøk.

Den var ekstra kjekk når vi tok ned babytøyet fra loftet.

Tørketrommelen får ut en del ekstra støv fra tøyet. Ekstra smart for de med støv og/eller pollenallergi!!

På jobb tar vi et par tørninger med trommel før vi henger det opp.

Skrevet

Er jo ofte slik at så lenge man ikke er vant til å ha en bruksting, så går det jo helt fint fordi man ikke vet om noe annet. Hehe...

Vi har ganske stort bad og tørkestativet står fremme der hele tiden. Vasker, henger opp og bretter nesten hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...