Gå til innhold

Så viser det seg at min lille elsker

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

yoghurt....:))

Han fikk smake litt, og det endte med at han spiste et beger.

Han er ti måneder, så jeg bør kanskje vente litt med å gi ham så mye han vil ha...?

Og spiller det egentilg noen rolle hvilken type yoghurt han får i forhold til sukkermengde? Eventuelt tenkte jeg at Biola kunne være bra for en liten krabat?

Råd og tips, jenter :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jeg som trodde dette innlegget inneholdt noe helt annet! :P hehe..

Ja dette lurer egentlig ejg litt på også. Snuppa mi er veldig glad i youghurt og nå for tida som det er varmt så er ikke matlysten helt på topp hos hu så da får hun Go morgen youghurt med musli. Føler at det blir litt mer mat i det da?

Gjest Gul stjerne
Skrevet

hehe, ja så muligheten for misforståelse da jeg hadde skrevet tittelen, så da beholdt jeg den selvfølgelig :)

Kanskje det også er lurt å ha havregryn i yoghurten. det bruker jeg til meg selv fordi havre er veldig sunt.

Skrevet

Er vel sukker i de fleste yoghurt-sortene( kanskje ikke naturell).

Gutten min også er veldig glad i det, og får det som dessert av og til.

Skrevet

I typsik dib stil; er det ikke slik at de ikke bør få melkeprodukter før de er 1år gamle? Også ink yoghurt?!

Ellers er jo linfrø veldig bra for magen, og enkelt å ha i ypghurt. De er jo små også! Ingen fare for å sette de fast i en trang hals.

Skrevet

Ungene mine får yoghurt hver dag( ikke noe sukkerhysteri her i gården) Minste har spist det siden han var ca 10 mnd. Vi har ikke noe allergi og slikt i familien, derfor har ungene fått melkeprodukter ganske tidlig. Burde kanskje være litt mer forsiktig hvis dere har allergi i familien

Skrevet

Da jeg var på 10 mdn kontroll fikk jeg beskjed om atjeg kunne gi han mat som inneholder melk, men vanlig melk som vi drikker måtte jeg vente med til han var året!

Gikk kjempe fint det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...