Elle melle deg fortelle Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Ja jeg, men begynner snart å jobbe jeg da..
Suprise! Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Usj.det er det som er. Alle skal jobbe igjen;p
Elle melle deg fortelle Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Typisk det.. Men gud som jeg gleder meg;-) hehe
Suprise! Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 Hvor hører dere til da? Jeg bor i Brumunddal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå