Gå til innhold

Flere som er plaget masse med mensmurringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart gal av å gå sånn!

Har uregelmessige sykluser, men samme om jeg har en syklus på 30 eller 45 dager så murrer det helt forferdelig fra 14 dager+ etter første dag i siste mensen. Da jeg har vært gravid så har det vært en av tegna og... var bombesikker på at tanta kom da jeg var gravid med lillegutt! Blir snart gal av å gå med vondt i ryggen altså:o( Håper det er en god grunn til det denne syklusen da!!! ;o) Flere som er heldige? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... Jeg er kvalm, vondt i hode og stikker i magen.. tror jeg har ikm 18, men ettersom jeg har uregelmessig mens så testet jeg i dag.. den var negativ..

Får håpe du er Gravid da.. spennende.. når har du ikm?

Skrevet

oj... spennende da! Masse symptomer på deg da:o)

Jeg tror jeg har den 17. eller 18. jeg da... så jeg drøyer med å teste litt tror jeg.

Får håpe du er gravd og da! Den tiden her i syklusen er jo så spennende! Hvilken pp er du i?

Skrevet

Har liksom ikke begynt å prøve ennå, men har ikke vært så forsiktige heller.. tenkte å begynne å prøve skikkelig etter sommeren.

Har ei lita jente på snart 1 år, håper at det ikke blir så lenge til ho blir storesøster..

Du da?

Skrevet

ok:o) Lyst på relativt tette dere og da:o)

Vi har prøvd siden november... har en gutt på snart 13,5 mnd som vi brukte 2 år på å få til, så da ville vi sette i gang så fort som mulig med neste barn;o)

Du får ha lykke til med prøvingen da!

:o)

Skrevet

lykke til du også.. Skal følge med hvordan det går med deg.. håper virkelig at dere får det til snart:)

Skrevet

Er det et symptom med stikkninger i magen? Jeg skulle hatt mensen på tirsdag, men har ikke fått noe enda.

Har hatt litt lys brun utflod, men det er alt. De siste dagene har jeg vært litt svimmel og hatt stikkninger i magen.

Skrevet

har ikm ca 16 juli,og har helt fra forrige uke hatt skikkelig mensmurringer, har virkelig trodd at tanta skulle komme tidlig. plutselig stikker det til litt på sidene,og er veldig støl i magen kjennes det ut som,ikke like ille hele tiden,virker som det kommer og går litt. svimmel til tider,vært litt dårlig i magen,og vondt i hodet. kan dette være noe annet enn at tr er på vei??

Skrevet

Hei på dere...

Jeg har sovet et par timer jeg. Hatt våken gutt i natt, så da var jeg ikke vond å be når han skulle ta luren sin i formiddag;o)

Apropo mensmurringer... Da jeg skulle ha lillegutt hadde jeg skikkelig mensmurringer, som etterhvert gikk over til skikkelig mensmerter. Kjentes ut som om jeg hadde mensen, men at jeg ikke blødde. Gikk fra EL til den dagen jeg våknet med "omgangsyken" 100% sikker på at tanta var på vei. Mannen min jaget meg faktisk på badet for å ta en test, og jeg var faktisk skikkelig irritert på det maset hans.... for jeg kjente jo at tanta var rett rundt hjørnet;o) der tok jeg søren meg feil... Så ja, murringer og stikninger er symptomer det... støl mage og... har det sånn jeg og. det kjedelige er at jeg har det når jeg skal ha tantebesøk og:o( Det er det som er så dumt. Men det kan iallefall absolutt være noe på gang selvom man er overbevist om at tanta kommer..

Lykke til da jenter! Håper vi får positiv test alle sammen:o) Når har dere IKM?

Skrevet

bebisønske... ser du har IKM den 16. Har det akkurat som deg, men IKM den 17. Fikk masse murringer som begynte i midten av forrige uke... Håper det er et positivt tegn! :o)))

Skrevet

Maria:o)

Jeg ville absolutt tatt en test var jeg deg:o))) Kan være du har hatt en festeblødning og at du er gravid! Høres jo veldig lovendes ut altså! Har du tenkt til å teste snart da? Har du regelmessige sykluser?

Masse lykke til i allefall!

Skrevet

My81

Tusen takk for lykkeønskninger!

Jeg krysser det jeg har for at du tester positivt til uka og!

Lykke til!

Skrevet

trodde jeg hadde omgangsyken nå for et par dager siden jeg,syns det var litt snålt,for jeg ble bare dårlig når jeg hadde spist og var ikke spesielt kvalm! hehe.. blir litt ekstra spent når jeg leser dette,for er veldig likt sånn jeg har det,men håper ikke for mye,da blir skuffelsen stor om det blir negativt!

du med ikm 17: vi får krysse fingrene og holde hverandre oppdatert =))

Skrevet

Bebisønskes:o)

Spennende altså! Det høres jo skikkelig bra ut da!

Krysser fingre for at vi sitter med hver vår positiv test til uka jeg:o)

Lykke til!

Skrevet

Det ble veldig rotete på denne tråden, men det ligger noen svar litt oppimellom:o)

Skrevet

Takk for det :o) Jeg har ikke testet enda, av en eller annen grunn så gruer jeg meg til resultatet uansett hva det måtte være, hehe.

Vi har akkurat begynt å prøve og har tenkt at det vil ta litt lenger tid enn dette. Så vet ikke hvor forberedt jeg er :)

Men blir skuffet om jeg ikke er det også, så derfor har jeg utsatt testingen. Men tenker på det hele tiden så det er vel bare til å hoppe i det! Snart... :D

Har fast syklus på 27-28 dager så begynner å bli noen dager over nå..

Skrevet

Jeg hadde positiv EL test søndag,mandag og tirsdag formiddag.

Men nå i dag kjenner jeg stikking nederst i magen. Er det EL stikkingen som henger i fortsatt? Eller kan jeg ha 2 EL samme syklus?

Skrevet

har og hatt en del menssmerter/murringer og stikkinga dei siste dagane... men e sikkert berre TR som er på vei! IKM på mandag!...

Skrevet

Man kan vel ha 2 El i løpet av en syklus, men ejg tror det er sjelden. Jeg harikke så peil pådet området, men mener jeg har lest det:o)

Vi får krysse fingre for alle sammen:o)

Lykke til!

Skrevet

kan ha to el ja på samme syklus, men da har ikkje egget slept første gangen! :)

Skrevet

Tok en EL test, men var negativ. Men går vel over den stikkingen:)

Skrevet

jaja... vi får håpe på full klaff snart da:o)

God helg, og lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...