:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 nå har jeg sikket sett han 1 milion ganger, siden småen elsker han er på vær moring. men jeg får meg ikke til og like den mannen. "dette er en jobb for eksperte" blæ
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 haha... ja det er også et ordentlig ekkelt ord. "stram" småen sier det.. huff
Trollmor m/ trolljente Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Haha endelig noen som mener det samme som meg, men jeg synes virkelig Traktor Tom er enda værre ;P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 er ikke tom han som står og synger at han er så heit? hvorfor synger han det egentlig?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 jo da jeg er så heit så heit, heitere enn alle eller noe.. =) sitter å ser på nå vi. tassen her har dilla om dagen så han må se brannmann sam filmen sin hver dag. blir aldri lei. gutten her siter å synger til og styrer. hehe. ja ja han må gjerne se på den for min del, men jeg kunne tenke meg noen ganger å se på noe annet og. men så lenge han ser på den kan jeg sitter litt her eller gjør andre litt mere fornuftige ting i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå