M@mm@ til mine barn Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har bestilt nå da på nettet. Gleder meg så masse. Letter jobben min utrolig mye da jeg kan f. eks gå tur og jobbe samtidig. Får mye mer tid med ungene.
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2008 INGEN ? Det har jeg vanskelig for å tro, da diverse butikker var utsolgt på 1 minutt.
mandel med to bøller og et frø Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Kjøpte på e-bay for to mnd siden. 300 dollar. Kompis av sambo hacket den opp. Har one call abb på den. Mye bedre enn de dyre greiene netcom kom med synte jeg:-))
It's all about me Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Da må jeg være så dum og spørre om hva Iphone er og hvorffor det er så spesielt med å kjøpe den idag; he he? Var et lignende innlegg om det igår, så har skjønt det er noe spesielt med de greiene og idag.....
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 skal bestille fra usa. Fatter ikke at folk er villig til å betale så mye for en telefon jeg da. Så hadde aldri kjøpt den her i Norge. Er jo dobbelt så billig å importere den. Den er jo mobil, ipod og pc i ett på en måte..
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 =) Rondi (= Du får jo trøbbel med å få kjøpt den nye fra USA da, siden den MÅ åpnes i butikk og man da tvinges til å opprette abonnement. Men den gamle er jo fritt vilt.
TheGuy Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Jeg vil ikke ha Iphone. Jeg setter pris på mms-funksjonen, i tillegg kan jeg jobbe flott med mobilen jeg har. Jeg synes IPhone er opphypa, uten at den nødvendigvis er så fantastisk, men noen av funksjonene på den er helt overlegne. Det må innrømmes.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har!! Sitter med et nydelig eksemplar i hånden nå! SÅÅ fornøyd!! )
Lilith Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Kjøper ikke, skal få mannens "gamle", han får ny gjennom jobben.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Har ikke kjøpt i dag, men kjøpte for 3 mnd. siden i USA. Den er hacket, og jeg har mms funksjonen!
Monajenten Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Pappa har:-) Han skulle kjøpe to stk - en til seg og en til mamma, men det var bare lov å kjøpe én hver. Så da kjøpte han en til mamma, og er nå dritmisunnelig på henne, hehe;-) Gode snille pappaen min:-D
Northernlights Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Synes det er alldeles hysterisk å se på at en telefon blir solgt ut tvert.Er overalt på nyhetene her i USA om den nye 3G eller hva det nå er den heter. Er virkelig den gamle dere har helt utdatert?_MÅ_ man ha det nyeste og siste i mobil,da? Nå skal jeg være så kjip å si at jeg hater bruk og kast-samfunnet vi lever i. Jeg har en samsung "dassmobil", men den funker fint ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juli 2008 #13 Skrevet 12. juli 2008 Signerer NL her... Jeg har en gammel sony ericsson, som også er ødelagt. Skjermen er ødelagt, hehe ;o) Savner litt å sende mld, men jeg har da klart meg i 1mnd. ) hehe Skal holde ut litt til, for så å kjøpe meg en grei og billig tlf, uten abb. Men, å kjøpe meg noe som koster flere tusenlapper, DET gidder jeg ikke. For meg bør en tlf ikke være dyrere enn en 1000-lapp, helst under.. Men,, det er meg.. =)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 Jeg kommer nok heller til å kjøpe en Ipod-Touch isteden:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå