Gå til innhold

Jeg ser ut som et troll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har rotet bort hårbørsten min, så jeg har ikke fått børstet håret på mange dager... Og det er ikke bra for håret mitt blir forferdelig bustete da det er langt med krøller/fall, og det er umulig å gre det med bare fingrene.... grrrr..

Og nå skal jeg ut blant offentligheten og kjøpe ny, mens jeg ser ut som en nyvåknet hulder... jaja.. ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme hårtype selv, og min datter er fæl til å rote bort mine ting også. trikset er hårstrikk og fliseklemmer :)

Skrevet

Jeg syntes det er veldig uansvarlig av deg som en oppegående mor å gå ut blandt folk med bustete hår....=)

Fy skam deg=)

Skrevet

Ja, men nå er det jo ikke sagt at jeg er særlig oppegående.. Det kan jeg jo umulig være når jeg klarer å legge mine ting slik at min 5 åring får fatt i de.... ;)

Utrolig hva de klarer, min 5 åring kan til å med stå på en krakk slik at hun når opp til hyllen over vasken!!!! ÅÅÅÅ, sukk, hun er så utrolig intelligent... :)

Da tok jeg av til en butikk med hårbørster med hjemmelaget dreads....

Skrevet

Herregud.........har du kontaktet se og hør med tanke på din datter? Dreads er da kult, så hvorfor ikke=)

Skrevet

Jada, stilig det, men om mine ser så veldig gjennomført ut, er en annen ting. "home-made style!!!" :)

Se&Hør har allerede kontaktet meg, de har hørt rykter, skjønner du....

Skrevet

Hehe....ta litt voks, sæd og tupper så får du gjennomført dreads=)

Skrevet

Hehe, ja sæd funker på det meste, det! :)

By the way, hun Linda eller hva hun het, har vel aldri sett så bra portretter før... Ikke at jeg har sett så mange, men det der var skikkelig stilig!!! Ser ut som fotografier!!

Skrevet

Jeg vet, men ikke uten grunn hun tar med seg priser fra skandinavia rundt om og europa=)

Hun er rå dyktig og vet hva hun driver med, så absolutt å anbefalle henne=)

Skrevet

Blir litt langt borte fra Bergen.. Forstod det sånn at hun holder til i Moss? Men skal jeg innom Moss en gang, så stikker jeg definitivt innom!!

Skrevet

Ja, MEN................husk tattoo messer og slikt som er rundt om, der kan du få bestilt time hos henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...