mamma`n til nurk Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Sa klart ifra til bf istad at jeg skal møte den nye dama hans før dattra vår skal. Med tanke på at jeg i går fant ut at han hadde vært utro mot meg med henne før han flyttet ut trodde jeg han hadde vett nok til å skjønne at det ikke kommer på tale at jeg møter henne på veeeeeldig lenge, fikk da mld tilbake at selvfølgelig skulle jeg det, han kunne ta henne med en dag!? Og så en beklagelse på at han hadde såret meg og løyet, men jeg hadde vært så sliten i det siste, så han trodde ikke jeg kom til å takle det...Hadde han giddet å stille opp for meg og dattra vår når jeg trengte det, så hadde jeg ikke vært så jævlig sliten!! Er så forbanna på han at det koker her! Han kom og hentet snuppa vår i stad, og jeg var sint for at han hadde løyet, og at han nok en gang kom forsent. Fikk beskjed om å oppføre meg!? Er han fullstendig blåst!?
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Snakk om å flykte fra problemene... "Sliten og sur dame her, da får jeg jo bare flytte bort til ernergisk og blid dame der" Livet er hverdagslig, en dag er det den nye dama som er sliten, hva skal han gjøre da??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 for meg høres dette bare ut som kaos. han er vel redd for at du skal klikke på henne. men det gjør du vel ikke? siden dere sansynligvis skal sammarbeide en del fremover. jeg vet alt er vanskelig nå! men prøv og tenk på småen og la han slippe unna så mange krangler som murlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå