ble mamma 1.juli 08 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 har fått beskjed om å vekke jenta mi for å gi henne mat hver 3.-4. time, men noen ganger er det helt umulig å vekke henne! ingenting som hjelper. i går brukte jeg en time på "å få liv" i henne, det er jo håpløst! men dersom jeg ikke får ammet så ofte kan hun sove i mange timer, så skriker hun etter mat en gang i timen mange timer på strekk, så jeg vil virkelig gi henne hver tredje time, for det ser ut til at det stabiliserer inntaket litt... noen med noen gode tips??
*Lissi* Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Legg henne på stellebordet og skift på henne, eller "kil" henne under føttene. Var iallfall tipsene jeg fikk på sykehuset. Ikke like lett alltid iallfall:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Kile under haka, ved ørene, under beina, løfte henne opp og ha henne over skuldra, ta med på stellebordet. Er du så heldig at hun våkner om hun blir lagt til brystet?
Edelweis Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 vi fikk tips om å stelle henne om hun ikke ville våkne husker jeg. og massere under føttene og i håndflaten hvor sugerefleksene er. men som sagt, det kan være vanskelig noen ganger..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Har du prøvd å amme henne når hun sover? Det gjorde jeg med førstemann, jeg bare kilte litt inni hendene og under beina så han sugde
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2008 mange gode tips her, redd alt er prøvd, hehe;) hun er nok et "dovendyr"! har vært lettere å vekke henne i dag, får håpe det fortsetter slik. men er ganske frustrerende de gangene hun bare er helt bortreist...
Edelweis Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 hva med en fuktig klut da? vaske litt forsiktig i ansiktet??
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg kunne stryke henne inni håndflatene eller under fotsålene.. Var vist noe med at det stimulerte sugerefleksen hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå