Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Fant ut i morges at jeg er gravid. Og jeg er veldig glad for det. Men begynner nå å tenke på at jeg var ute på fest 2 helger på rad nå og drakk ei flaske hvitvin og ett eller to glass baileys hver av helgene... Kan jeg ha skadet fosteret tro... Huff.. Samvittgheten min gnager litt nå....:-((
tanyathe Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 vet hvordan du har det, jeg drakk hver helg til jeg fant ut at jeg ar gravid(fant det ut når jeg var 7+5uker)... men det er som legen min sa når det ikke er planlagt kan man ikke la vær og gå ut og kose seg bare fordi at man KAN være gravid... min sønn har ikke fått noen plager med det
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Ja, får bare håpe det går bra. :-) Gjør vel som regel det, men man blir jo litt usikker...
småsmurf Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Klart det går bra! Du er ikke den første, og langt i fra den siste..=)
komp Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 jeg har gjort det samme.. tok test på torsdagen for å se om jeg var blitt gravid, men det viste ingenting, var på hyttetur å drakk både fredag og lørdag.. tok en ny test på tirsdagen og den viste at jeg var gravid.. har temmelig dårlig samvittighet, men kan ikke tenke på om noe går galt i ni måneder, da bler jeg sprø!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå