*venter på nr 2* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Sluttet på pillen i forrige mnd å prøver på nr 2. For ett par dager siden da jeg var i dusjen kom det noe hvitt ut av den ene puppen. Nå kan jeg klemme ut litt hvitt i den ene og noe blankt fra den andre. Puppene kjennes også tyngre ut og har hatt en god del murringer i magen i nesten 2 uker. Hva kan dette være? Er det en reaksjon på at jeg har sluttet med pillen etter å ha gått på den i over 5 år? Eller går det ann å få melk så tidlig i graviditeten? Vet ikke helt når IKM er, men tror søndag/mandag. Tok test i morges, men var dessverre negativ.
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg sluttet på pillen forrige mnd tror jeg, eller så var det mai.. fikk akkurat samme symptomene, og jepp, jeg er gravid! (har brukt piller i 5 år jeg også)
*venter på nr 2* Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå fikk du meg virkelig til å få sommerfugler i magen.. Klarer nesten ikke å vente til jeg kan teste igjen.. *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå