♥pilutta♥ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Lurer på å kjøpe denne, kom gjerne med positive eller negative ting med denne dressen:o)
mandel med to bøller og et frø Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er veldig fornøyd med Troll. Fordelen med den i forhold til eks. Reima er at det er to dresser i en.(Høst/vår og vinter) De nye modellene er også mye lettere enn de gamle. Jeg syntes også at de er mye mer slite og rivesterke. skal ikke mye til for å få en revne i Reima tec'en. Syntes jeg da...
#Ariadne# Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 kjøpte den i fjord høst til jenta mi. kjøpte den med uttagbart ullfor. er kjempe fornøyd med den! hun brukte den i fjord høst, i vinter og vår. og enda passer den. så hun kan bruke den til høsten og vinteren også. dressen er vanntatt, og puster. så hun holder seg tørr og god uten å bli klam. og med ullforet i er den en super vinte3rdress. min jente er fryktelig sær med uteklær,hater å ha det på seg. mentrolldressen har vært greit å ha på. den er myk og god. ikke stiv. så vi kommer til å kjøpe troll igjen når hun vokser fra den hun har.
♥pilutta♥ Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2008 Ja, det er pga det uttagbare fôret at jeg synes denne viker så kjekk. Mange som sier den er sååå dyr, men den koster jo bare 2-300 kr mer enn Reima sine dresser.. Takk for svar, mandel:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå