♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Da jeg var på UL i uke 18 spurte de om jeg ville føde på fødeloftet. Jeg sa såklart ja,det vil jeg gjerne. Fikk time til journalskriving allerede da.. Dette er min 3.fødsel,og forsåvidt er det ingenting som tilsier at jeg ikke skal få føde på fødeloftet. Ble helt målløs da de spurte,fordi i forrige sv.skap var det visst helt uaktuellt.... Og eneste grunn jeg vet er at jeg røyka da.. Får de som røyker ikke lov å føde der oppe? Lurer på hvem som lurer hvem- jeg har vært helt åpen om at jeg røyker i dette sv.skapet ,og plutselig denne gangen får jeg lov.. Tipper jm på UL har glippa og ikke skrevet meg som røyker. Hmm... Hvor ærlig skal jeg være på journalskrivinga tro??? Lurer litt på dette jeg..
Madamina Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Synes du skal være helt ærlig med journalskrivingen. Det er jo tross alt en del risiko for banret at du røyker, men jeg skjønner man gjerne vil skyve det under en stol og ikke tenke på følgene. Men fint for deg at du får fødeloftet. Håper barnet får fin vekt og ikke kommer før tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå