Gjest Sauen og dingsen Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Noen som har noen tips? Jeg er litt kraftig, men det meste ekstra sitter rundt magen. Har D/DD-cup på puppene, og er egentlig fornøyd med dem. Smal midje, men endel ekstra rundt magen. Har høye og brede hofter, hoftene går til navlen ca. i tillegg er det endel "håndtak" der. Har lange bein, er ca 170 høy. Hvordan kan jeg kle meg for å dra oppmerksomheten bort fra mageområdet? Liker ikke halterneck, siden det blir litt for mye "puppene opp i trynet" når jeg har såpass store pupper...
line_n & sara Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 husker jeg ikke helt feil, så bør du gå med åpne jakker/skjorter, som lager en "strek" over magen og forsterker et smalt inntrykk!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Ok, tenker du på sånn som er på tunikaen jeg har på meg i dag eller? Sånn bånd under puppene? http://familienturoy.blogspot.com/
line_n & sara Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 tenkte på en vannrett strek, spm er med på å forsterke lengden du allerede har! har litt trøbbel med å kle meg selv nå, med ny kropp og gigahofter! følger med på det motepolitiet på tvn, når jeg får tid, for det er alltid noen tips å få med seg! men tunikaen din var fin! tror sånt bånd er bra ved store hofter! (pærefigur) mulig jeg husker litt feil her inni ammetåka! (helt ærlig, du ser ikke særlig kraftig ut, altså!!)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Motepolitiet er en fin ting ) Må alltid ha med meg litt av det, spesielt når det er damer med min fasong der. Hvis man har tøy som er litt "rynkete" over magen så kamuflerer man endel håndtak - som de sa på Motepolitiet (neida, de er ikke guruene mine selv om det høres litt sånn ut nå) - da vet man ikke helt hva som er valker og hva som er stoff (gjøres med måte, som alt mulig annet). Syns også at tunikaen du hadde var fin mtp brede hofter - hadde en sånn selv og da fikk ejg fin oppmerksomhet rundt det som var bra (fra ribbeina og opp), mens resten forsvant litt mer i tunika og mønster.
Miffs Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Det norske morepolitiet og de som tok over etter trinny og sussannah synes jeg ikke er noe særlig bra. Trinny og sussannah derimot!! Lærer masse av dem Gå inn på trinnyandsussannah.com, der får du masse gode tips
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Ok, takk for svar=) jeg ser ikke så kraftig ut i den tunikaen nei, fikk den anbefalt på klesbutikken... så veldig fornøyd med den=) takk for alle tips!
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Rynker over magen får magen til å forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå